Projekt Gimnazjalny

Storytelling

prowadzący mgr. Sylwia Baryłecka

POWRÓT
opracował: Wiktor Herman

Uczestnicy:

  • 1. Maciej Wojciechowski 2d
  • 2. Karolina Szczodrzyńska 2d
  • 3. Maria Siudym 2d
  • 4. Nicole Młynarz 2e
  • 5. Adam Drewniak 3d
  • Cele projektu:

    • Krztałtowanie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji,
    • Poznanie narracyjnej metody nauczania języka angielskiego i przygotowanie na jej podstawie inscenizacji wybranej bajki,
    • Rozwijanie wyobraźni,rozwijanie umiejętności receptywnych,
    • Krztałtowanie postawy ciekawości, tolerancji i otwartości wobec innych kultur.

    Planowane efekty:

    • Dla uczniów: umiejętność samodzielnego zbierania i opracowywania informacji, umiejętność pracy w zespole,
    • Dla szkoły: poszerzenie wiedzy na temat narracyjnej metody nauczania,
    • Dla środowiska lokalnego: przygotowanie inscenizacji wybranej bajki na zasadzie storytellingu.

    Kryteria oceny:

    • Zaangażowanie uczniów w realizację projektu,
    • Zgodność wykorzystanych zadań z tematem projektu i przyjętymi założeniami,
    • Wykorzystanie różnorodnych materiałów źródłowych,
    • Profesjonalizm w zakresie zagadnień objętych tematem pracy,
    • Samodzielność i oryginalność wykonania przydzielonych zadań,
    • Umiejętność współpracy w zespole, systematyczny udział w spotkaniach zespołu, terminowe wykonywanie zadań.

    Kontrakt:

    • Uczniowie przyjmują temat projektu do wykonania,
    • Uczniowie zobowiązują się do wykonania projektu w terminie: do maja i zaprezentowania projektu w dniu Konferencji Projektów Edukacyjnych Pamięci J. Waldorffa w czerwcu,
    • Uczniowie zobowiązują się aktywnego uczestnictwa i sprawiedliwego podziału obowiązków w pracach nad projektem,
    • Uczniowie znają i zgadzają się z kryteriami oceny projektu,
    • Nauczyciel zobowiązuje się do opieki merytorycznej nad uczniami w formie konsultacji, ćwiczeń, wycieczek w bieżącym roku szkolnym.